Sommarlov.

18 Jun

Ja typ, Oliwer hade sin första skolavslutning i fredags. Stora killen som gått första året i förskoleklass. Tänk att nästa år står båda mina stora på skolavslutning. ❤ Han har endå några dagar kvar att gå på fritids innan det riktiga lovet börjar för han.

Jobbade delad tur igår och gjorde 12h. Vart lite kvällsshopping igår på babyshop som nu har rea, till mini. Finns så himla mycket fint överallt så man blir ju knäpp 😉 Sen tog det ett bra tag innan jag lyckades somna. Hann sova någon timme innan Vinzent började med sin hosta och den vart bara värre, varken inhalationen eller hostmedicinen gav någon verkan. Han hostade så han spydde 3 gånger om och massor med slem kom upp. Vi var vaken flera timmar i natt och lyckades somna om strax innan hjärtats alarm ringde, sen lyckades jag somna om igen en liten stund innan mitt alarm ringde. Bara upp och ringa dagis, fritids och jobb att vi vart hemma idag. Så vabbar idag och imorgon. Ska kontakta läkarn som vi var hos när vi fick inhalationerna, för vi är inne på sista och sen ska jag prata lite med att vi tycker att den inte tar som den ska.
Bara att vänta och se om febern kommer med, näsan har även börjat rinna nu på morgonen.
Jag känner bara att jag orkar inte just nu, efter jobbat en hel dag och sen vaken natt så är jag förstörd.

Lämna en kommentar